Technomässan

Igår var jag, erik och emil på technomässan i Allahelgona kyrka. Dels för att erik jobbar i den kyrkan och för att vi var nyfikna på den här lilla folkfesten. Och jag måste säga att det var något utöver det vanliga. Kyrkan var nedsläckt och hade förvandlats till en nattklubb med dunka dunka och dansande kids. Ja folk stod och dansade både i och på bänkarna. Ett ritkigt roligt och annorlunda intiativ. Jag gillade ljusshowen mest. Trodde på riktigt att den lilla träkyrkan skulle sprängas i tusen bitar. Dock hade jag ju gärna sett lite mer orgel-inslag eftersom det är riktigt mäktigt och grymt intrsument.


fotografi: madeleine ekberg.

Kommentarer
Postat av: Carro

Kan tänka mig att det var riktigt häftigt!

2012-02-12 @ 16:30:55
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: F E L I C I A

haft en bra helg?=)

2012-02-12 @ 16:47:16
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0