Världens snyggaste kylskåpsmagneter!





Kylskålsmagneter Cervera 89:-

Jag ska inte sticka under stolen med att jag har överdrivet många Le Cruset pinaler hemma hos mig. Men de här minigrytorna har jag spanat på så lääänge utan att få med mig hem. De här små kylskåpsmagneterna kan man ju bara inte stå emot?! Nu har min stora gryta få små minigrytor att hänga med. Och det finns dessutom en mellanstorlek som är en liten ungsfast form som man kan göra för- eller efterrätter i. Så fiiiina! Någon som inte vet vad den ska köpa till mig när jag fyller år, så vet ni nu!

Kommentarer
Postat av: em

fint! hihi jag har magneterna och timern... <3 idag satte jag kitchenaid bakom kassan. du får se sen. blev ganska så fabulous!

2011-07-11 @ 23:01:42
URL: http://emeliesandahl.blogg.se/
Postat av: Carro

ååå så söta!

2011-07-11 @ 23:04:56
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0