900 bilder att se fram emot




Foto: Madeleine Ekberg.

Ååh har haft två helt fantastiska dagar på Komården. Har både gråtit och skrattat av glädje och facination.
Första dagen använde jag kameran och andra dagen lämnade jag den hemma. (men detta p.g.a att alla minneskorten var fulla och jag glömde kameraöverföringssladden hemma!!!!!!!) alltså jag är en sådan superklant så det är inte klokt. Kanske lika bra det, annars hade det blivit tusentals bilder att gå igenom. Har sisådär cirka 900 bilder att ögna igenom från kolmården & barnbilder. Jösses. Nu ska jag jobba resterande veckan så där lär ju ta tid innan det bli gjort. Någon som vill dela med sig av sin semester kanske?

Kommentarer
Postat av: Carro

wow, grymt! Ser fram emot att se lite fler! =)

2011-07-06 @ 00:18:50
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0