Första kvartalet



Någon gång i början av året kikade jag å sofi på Imogen Heap på Nalen.
Det var någon fantastiskt och så supersöt liten dam.

Rotade fram min reflexskärm och använde den för första gången. E fick
ju stå ut med att bli "bländad".



Började att umgås flitigt med grannpojken A. foley.

E förvandades till Simon Belmont och detta skulle finnas
med i programhäftet som skulle vara till konserten.

HAHA varför tog någon med denna bilden?
Historien var att vi skämtfotade david när vi provade draculadräkt...
och sedan plublicerades bilden på alltomstockholm och på aftonbladet. Herregud!



19 februari, konserthuset - Castlevania the concert ett minnesvärt ögonblick i många männsker liv.
Erik namn står med på vepan och den kostade 6 lax.

Dagen till ära skulle jag spela Koordinator.
Fixa folk till att göra en massa saker, dekorera hela konserthallen
men skellet å läskiga saker. Och hålla i den stundade Meet and greeten.
HAHA jösses det här var den största utmaningen för mig på länge. Fick nämligen planeringen
00.00 kvällen innan. Yahoo. Jag har nog aldrig kutat och svettats så mkt i mitt liv någonsin.



Kompositören till spelen, Michiru Yamane san kom från Japan och gästade oss.

Best Of!
Typ stolt Madde.


Inte mkt minnesvärt hände efter detta. Pluggade Sociologi.

 


Kommentarer
Postat av: Jessi

Vilka fina bilder! :)

2011-01-07 @ 13:34:22
URL: http://jessiklein.blogg.se/
Postat av: KarolinaWestberg

jodå, de e bra :)

planer för helgen då ?=)

2011-01-07 @ 14:33:00
URL: http://karross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0