hello world!

Älskar mitt nya objektiv, det är så bra. Har precis varit ute med det första gången.
Åh. Vilken färgåtergivelse på himmeln, har alltid varit kritvit. Nu är den färgad :)
Efter att provet är över som gick bra, så känner jag mig ledig igen. Har varit lite på täbban och ringen.
Har kollat igenom tok för många glee-avsnitt. Men det är ju sååå bra!
Har tagit en runda förbi stadshuset, gamla stan och medborgarplatsen idag med kameran.
Har köpt en ny tisha, halsband (tur att topshop öppnat igen) och lånat en bok om intervjuteknik på bibblan.
- hoh nu är det jag som ska intervjua folk för anställning. HAHA ^^

-Nu bildredigering!


Foto: Madeleine Ekberg.

Kommentarer
Postat av: Carro

Gött att du är nöjd med objektivet! =)

Och kul att intervjua folk för anställning, vilken makt! haha :D

2011-04-05 @ 19:14:37
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0