detta är ju egentligen en dokumentärsblogg, för min egna del, men också kanske mamma eller pappa som vill veta vad jag gör här uppe.



- något spännande utanför vår dörr, en gammal hissmotor. Nu fungerar den stora hissen igen.

- PS. det händer ju egentligen roligare saker i mitt liv än att det står en hissmotor utanför min dörr
eller att brevbäraren för andra dagen i rad glömmer att att låsa postfacket så att alla har tillgång
till allas post och räkningar. Utan det där fina som händer i mitt liv vill jag inte uppleva genom en lins
utan ta del av med mina ögon och förvara händelsen bland mina minnen. <3

ps2. inser att jag är sämst på att formulera meningar, men självinsikt är bästa försvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0