Min nya kameraskatt

Idag kom erik hem med min nya skatt. Whiii. Den är jättebra och framför allt tyst. Nu slipper man höra att en bomb släpps så fort man trycker av en bild. Äntligen kan man börja smyga. Fick inte med den när jag skulle fota emil, för den var inte färdigladdad. Han skulle ha bilder till sin examenskonsert. Vi hade kul. Men så vanligt är det drygt att fota i sol.

En snabbretusch bara. och en dagens bild på; modell.
Måste verkligen säga att det är tacksamt att fota den grabben då han gör sig bra på bild. Som alla andra
mina modeller dock :D


Kommentarer
Postat av: andersson

men vad bleeev det för en kamera nu då?

hoppas ni får en fin helg!

2009-10-02 @ 22:03:50
Postat av: sofi

Men så bra min flicka!!

2009-10-03 @ 15:03:18
Postat av: madde

jaaaaaaaaaaaaaah så bra har jag det

2009-10-03 @ 16:02:37
URL: http://madeleinesofieekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0