Im exposed

"utan läppstift känner jag mig bar, naken, rädd, exposed.
När jag är och handlar köper jag alltid 15 stycken och sprider ut i alla väskor och i hemmet.
I love it, mums"

Vilken kvinna, hon är så underhållande. Kollar lite på repis från hollywoodfruar medans jag redigerar bilder. Väldigt sällskapligt. Var hemma hos Marie igår, (ellinors kompis) och vi kikade på lite idol, film och snackade. Marie hade bakat kanelbullar som var jättegoda. Fick ju en liten input nu till vårt bullbakande som vi ska göra ikväll. Jag har aldrig gjort egna bullar, så ska bli spännande att se hur det blir.

Lite mer fiskbilder från igår. Vet ju att det är många där hemma som gärna vill titta.






dum dum dum dum dum dum (melodin får ni bidra med själva)



En fin Kristina var med och hon är en riktigt pärla.






Sjöhästar är fascinerade varelser, visste ni att det är mannen som föder bäbisarna.
De var rysligt svåra bra på bild, vilken är konstigt egftrsom de hängde still hela tiden.



Sjöhästbebis.

 




Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, jag älskar henne!:D Läppstifts- och ostkroks-kvinnan! Så skön ;)

2009-10-17 @ 18:49:24
URL: http://josshanna.blogg.se/
Postat av: jonnah

=D

2009-10-18 @ 12:23:47
Postat av: madeleine

Sötisar

2009-10-18 @ 14:33:47
URL: http://madeleinesofieekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0