Dagens fotografi


Foto 52 av 365 - Droppar


Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Jo, men jag har redan sett allt det där tidigare, fast inte i "mitt nutida liv", om du förstår. Inte som äldre tonåring liksom. Eller ah Riksdagen besökte jag i våras, dramaten har jag iofs aldrig varit på, och gamla stan var jag i för ett par år sedan och likaså kungahuset. Tidigare har jag väl mest befunnit mig på Kungsholmen hos min faster, på Drottninggatan för shopping, kring Stureplan för mat/party/shopping, Vid nybrogatan för fika (: Ah, har varit väldigt mkt i stockholm, men inte på just de tre ställena - kansliet, dramaten och det där antikvariatet eller vad det heter med nån gammal kung. ;P

2009-10-12 @ 19:30:51
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0