Tillåt mig att bli 13 år igen



HAHA när jag var på väg hem från jobbet gjorde jag det utlimata köpet.
En 45 cenimeter lång gurka och ett paket bregott.
Inte undra på att kassörskan kollade konstigt på mig.
Ups, så klart gick de där låånga saken inte ner i väskan
så jag fick ju sitta hela tågresan, besöka alla t-bane-stationer med denna låånga
dase i behåll. Stockholmare brukar ju stirra på de mesta som hörs och har två ben, idag så råglodde dem.
HAHAHA

Jag ville ju bara ha till min frukost.


Kommentarer
Postat av: Carro

Hahhaha, rolig du är! :D



sv: Den där MQoutleten hittar du i det nya handelshuset precis utanför Gekås. Dock har de inte ALLTID jätteroliga grejer, men ibland har man tur! :)

2011-01-31 @ 22:35:17
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0