Trosa bildbomb

Åh jag tittar på biggest looser, vilket kämpeprogram alltså. Så himla söta och fina människor. Nu har jag tagit helg och den är väl efterlängtad. Slappa och mysa med lillkitten. Och gå på födelsedagsfest och lägenhetsvisning.


Hoppsi.

Mata lite ankor.

Här skulle minsann vara mysigt att bo.

Vi besökte marsipangården som jag hade hört gott om. Åhh om det var gott och mys där inne. De hade pralin- och marsipantillverkning på övervåningen som jag inte fick på bild. De hade dekorerat med allahjärtans prylar och vi fick provsmaka hemmagjord marsipan. Vilket jag inte är jättefan av men detta var riktigt gott.



Fika med finporslinet Ostindia.



Erik tog semla, vad annars. Som var extra fin på alla hjärtans dag.

Jag köpte mig några chokladpraliner.


Promenad hem till hotellet genom den röda små husen.

Kommentarer
Postat av: Carro

Så himla mysigt det var på cafét! Och dääär skulle jag vilja bo!

2012-03-01 @ 22:55:49
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0