Update från soffan

Jag har äntligen fått några lediga dagar och det var verkligen i grevens tid. För nu har jag råkat på en sträckning (tror de) i mitt ben. Så behöver vara soffliggande i några dagar. Såklart springer det sjutusen myror i mina ben och det där med stillasittande uteblir... har både varit på fotografiska, artisttalk med sally mann, shoppat, storstädat lägenheten, vinden o.s.v.  Igår hade jag också en låång bebisfotografering. =)

Har bland annat sett två rullar denna helg, Unknown och the woman in black. (version ny, då det finns en gammal variant av denna rulle) Kan starkt rekomenderas. Speciellt den sista som är riktigt läskig med bra ljud och ett mörkt teverum.


Några instagrambilder.


Firande av Loreenseger på sergels fontän. :)  Hittade en mysig sänghimmel på ikea med blommor i.



Fixar ordning med förvaing om hemsida.


Sally Mann signerar min fotobok på fotografiska. Och jag får äntligen upp mina pompoms vid min arbetshörna.


Hänger mycket med liten luden älskling och träffar sötaste goaste lilla bebisen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0