Pip-studio


Kan mäklarfotograferna så kan jag. Överexponera!
Hej, har äntligen fått upp min julklapp till mej själv, fina handdukar från pip-studio. Jag har fått någon form av dille på fåglar? (kanske för att min pappa är fågelskådare, eller är det kanske mode med fåglar på inredningen?
- Sen sist så har vi kastat ut granen. Och det var inte det lättaste, snustorr hade den blivit, så vi fick barra av den hemma med hjälp av en sopskyffel. En stor platspåse blev granbarr blev de.
- Tomtarna åkte också upp på vinden och det tog en hel kväll att packa ner alla julsaker.


Fågetassiett som tvåfat från indiska. Kaneltvål som jag fick av Julia i present.
ps. det sitter oxå en liten brun fågel på handkräms-flaskan

Fotografi: Madeleine Ekberg

Kommentarer
Postat av: Carro

Åååå finfinfinfint!

2012-01-04 @ 19:14:14
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Fint!

2012-01-05 @ 08:05:26
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0