Hollywood på gärdet


J
o som sagt gärdet är ju känt för sitt tv4 och man ser en hel del tv-profiler strö omkring här. Men idag har gärdets t-bana skådat något alldelles xtra. En äkta hollywood inspelning.
Jag var påväg hem från jobbet och tog t-banan som vanligt. Men nu hade de stängt av vid vår perrong. Tåget sniglade sig verkligen fram mellan stationerna. Livrädd som jag var(vill gärna vara så lite så möjligt i t-banan) tittade jag mig nyfiket omkring. Rätt var det var när vi kommer fram ser man typ en miljon människor, kameror, sladdar, studios och hela tjottabaletten. Jah då var det en fet filminspelning på gång. Och inte vilken som helst. Utan den amerikanska version av "millenium". Mäktigt måste jag säga. Jah då bockar vi av det på listan "att uppleva innan man dör" :)
Läs mer här.

 


Kommentarer
Postat av: Carro

aaah, spännande! ;)

2011-05-15 @ 23:04:47
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0