Våren och sommaren tvåtusentio del1



Var över 5 dagar hos bästa Kristina på Gotland.


Damen hade sina lilla lägga vid domkyrkan.





Utekvällen munken, man behövde inte ens ha med sig tröja. 2 min promenad hem :) SOMMAR!



Något random band spelade på munka.



Vi var på Kneippebyn och joinade alla barnen.





Träffade på tjockaste gubben evah!



Gute ftw och jag skulle gärna vilja bo så här mys året om. Gillar kullersten.



När jag kom hem så tappade jag min telefon ner på grannens stenbalkong och jag levde
telefonlös ungefär cirkus 3 månader detta året. Strongt gjort. Var livrädd varje gång jag gick
från jobbet till stationen och åkte vår hemska hiss.

Upplevde min första "riktiga" midsommar i dalarna.  Mat, vänner, krans och stång-tillverkning, snapsvisor, promenadmusik
ett sjjuuukt långvarigt midsomarstångresande-i-byn.





Sötaste Ellinoren.







Hela byn följde med på glädjetåg genom "byn".



"Änglarna"



Åh det var så sött när gamlingarna kom ut.
F.Ö ni som undrar vad de omusikaliska damerna jag och ellinor gjorde
med på denna resa så fotade & filmade vi och var nog lite väl stolta
över våra musikaliska pojkar. :)



Är det någon som kan gissa att vi spelar fotboll. Tror bollen blev
bortretucherad.



Sen gick vi upp på ett berg och sjöng lite visor. När vi sedan kom tillbaka
kom grannarna ut igen hade hört våra vackra sångröster över sjön.




Hejrå!

Foto: Madeleine Ekberg
Elias Gammelgård


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0