dance central

Tjänare tjänare. Jag är en riktigt usel uppdaterade, åh nej jag kallar mej inte bloggare.
Har jobbat varenda dag sedan i torsdags, pluggat lite kluriga ord, har lärt mej en hel del. Kört skitmycket dance central på kinectet. Varit på kickis 25årskalas och pratat med gamla korridorren så kul.
Har kollat upp skidresa som jag och erik tros göra framöver. Så kul. Har längtat efter detta i 4 år. Nu är det slut på att skjuta upp saker.

imorgon kommer Linas matkasse till oss, har redan fått menyn.
på onsdag drar vi till hasseludden. Guuud så skönt!


Kommentarer
Postat av: Carro

Verkar kul med den där "linas matkasse". Du får skriva lite om hur det går/fungerar och vad för recept det är och så tycker jag :)



sv: haha, nej, Ska INTE göra det misstaget! :)

2011-01-17 @ 14:31:07
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0