Se upp i backen!

Åh nu har  jag lugnat ner mig. Skidresan är bokad, sälen vecka 11.
Internet har krånglat och jag blir galen när man ska sitta och titta på rätt siffror såhär på nattkvisten.
Men vah jag har längtat, den är cirka 10 år sedan jag åkte sist!!! Vah helt sjukt att jag inte åkt efter det.
Men nu ska det alltså äntligen bli av, och med erik. Den sista jag trodde att jag skulle dra med på en tur i backen. DU är så fin när du förändrar dig, något av det finaste med dej <3

- Det bästa av allt är att jag hinner svira förbi ullared innan jag åker iväg så fixar sista skiddressen där till budget deluxe.

nattinatti.


Kommentarer
Postat av: Carro

WIHO! :D



Nej, inget jag har planerat in, men det hade ju vart kul o komma upp till huvudstaden någon gång och utforska lite. Kan ju komma o hälsa på dig? :D

Om inte annat kan du komma o hälsa på mig också om du ändå ska till gekås :D



Angående kameran: Jag har kollat lite på netonnet o så så kan man välja olika objektiv om man vill köpa i kit, men vilket tycker du jag borde ta:

EF-S 18-55/3,5-5,6 IS

eller EF-S 18-135/3,5-5,6 IS.

Man kan även välja EF-S 18-55/3,5-5,6 IS OCH EF-S 55-250/4-5,6 IS.



Vilket är mest all around, om du förstår vad jag menar? Alltså vad klarar jag mig på när jag bara ska amatörfota (till en början)?



Behöver råd från experten! :P



2011-02-07 @ 15:36:43
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Carro

Okej, TACK för svaret! Nu vet jag PRECIS vad jag ska välja! Du gjorde det väldigt mycket enklare för mig än när jag frågade pappa! haha.



Jag bor i ullared, bakom ica typ, om du sett det från vägen :P typ 200m bakom typ, vet inte riktigt. hehe. Så jag bor nästan mitt i smeten ;)



hehe okej, hur stor lägenhet har ni nu? Bor ni INNE i stockholm eller en bit utanför?



Ja, visst är det härligt! Älskar att träna! Och jag hoppas att JAG pushar mina gympare tillräckligt mycket! :) Det är tur jag har dem så att JAG inte kan stanna, går ju inte att ledaren lägger ner för en är för trött! haha.

2011-02-07 @ 21:52:12
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0