finska melodifestivalen =)

Måste jag säga är riktigt bra, om man jämför med sveriges. Jag fattar inte att jag kan slösa bort tid varenda år. Sorry men det blir liksom inte bra. Slå på yle några minuter senare så blir det lite bättre låtar och 10 gånger bättre pausunderhållning. Tummmen upp för finland!


Har haft en riktigt rolig friluftsdag idag. Idag tog jag & erik en låång sovmorgon tillsammans. Så härligt att få gå upp när man vill.
Vi var iväg med anna och mattias och åkte långfärdsskriskor också. Första gången för oss. :) Det var ganska så svårt att åka och det var inte jätteploggat på isen. Men det var riktigt kul att prova något nytt. Även fast jag inte fick åkt så mkt på grund av felinställda öhm skridskorskär. Solen gassade gott och det blev lite varm choklad i snön. Mys. Sedan spelade vi sällskapsspel hela kvällen. Nu har vi precis tjuvkikat på nästa veckas solsida och vräkt i oss en fruktsallad. Perfekt söndag ju.



Sol och choklad.



Kommentarer
Postat av: Erik

mjau

2011-02-14 @ 22:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0