Trollsländan från iittala



Snart så kommer iittala ut med en ny serie i a-la-taika-stil som innehåller in liten trollsländan. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om den. Den är sagolik som de andra serierna, men den verkar lite läskig för mig. Det ska bli spännande och se hur den ser ut i verkligheten.
Jag är ju kär i min Satumetsä som tyvärr har utgått. Så typiskt. Fick dock ett tips från iittalas dekoratör om att det finns några skålar kvar undanskuffade på ett hemligt litet ställe i en butik. Imorrn återstår att se om de finns kvar! :)


Satumetsä
Fotografier: Ittala.



Kommentarer
Postat av: Carro

Tycker den du har är finare!! Blev inte så trollbunden (haha) av den orangea!

2011-04-07 @ 12:55:06
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0