Kattungebus

Lillkillen har varit hos oss i en vecka nu och är 13 veckor gammal. Har hänt en del de senaste dagarna då jag trodde att jag blivit allergisk mot honom. Men det var falskt alarm. Är ju förkyld oxå, så tror bara att det var det. ugga för annat. Köpte honom en leksak som är hans favvo. Dock gick den sönder efter 30 mins lek. Men jag fick knyta ihop den på annat vis. Han får dock inte leka med den på egen hand, då han kan fastna i snöret. Lillkurre....






Efter ett litet tag så tröttnar lillkutten och lägger sig ner.

Naw lilla sötkalaset. Jag är så glad att jag har fått träffa dig och vilken tur jag hade eftersom över 60 andra personer oxå ville ha dig. <3
Fotografi: Madeleine Ekberg.

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha åhå. Mister älskar sånna också! :D

Och tur du inte var allergisk ju!



Just det. Nej jag har inte varit hos läkare ÄN. Jag tänkte att jag ska ringa imorgon. Måste ju reda ut det här! jag kan inte ha det såhär. Sen om inte det visar nåt, tänkte be om att få ta blodprov DIREKT, så ska jag utesluta gluten helt så får vi se :)

2012-02-26 @ 21:24:59
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

Just nu har jag en tävling där du kan vinna ett par jättesöta örhängen, klicka här för att delta: http://shoemania.se/2012/february/tavling-vinn-orhangen-fran-additstorese.html

2012-02-27 @ 15:00:28
URL: http://shoemania.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0