skoj i dagarna tre

det sägs ju att man lever på sommaren.



det blir inte mkt gjort här på datorn. Det har man inte riktigt tid med nu när det är sommar.
Anyway, har iaf varit på lite korridorrsfest med de fina och efter det var vi ute och dansade på Soap
till morgonkvisten. Så härligt att bo så nära allt och bara traska hem när man är tröttsi.
Igår var jag och anna på grönan och kollade på Bryan adams. Så grym spelning. En av de bästa på
mycket länge. diao 2009 var nog de bästa senaste faktiskt. huuu. Nu får vi gå på mer nu i sommar när man har så nära och det är gratis. Idag hade jag en ledig dag och har varit ute och solat tre gånger med olika hjärtan.
helt fantastiskt. Tror ni jag hade kameran med mig?? Neeej. Fy tusan alltså. Detta måste det bli ändring på.




Kommentarer
Postat av: amanda

snygga bilder du tar! :)

2011-06-15 @ 00:41:58
URL: http://smur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0