Back to real life




Jepp. Tillbaka till jobblivet igen. Ska börja med att klaga på att jag inte fått min lön. Tror det var samma visa förra året vid de här tiden, skicka till fel person!!!!  Typiskt.
Har haft en helt fantastisk vecka hemma på landet hos mammi. Vi har hittat på ofantligt många saker. Spelat minigolf var dag och jag vann varenda gång. Är nu mer än galet sugen på att börja spela golf igen. Det är så kul. Har ju såklart tittat på Nordera Masters( en golftävlig) hela helgen. Så inspirationen här otroligt stor. Först lite tid i läggan sen så flyttar vi vidare och då tar klubborna med mig :)
Åh nu till jobbet, tyst minut för norway först!

Kommentarer
Postat av: Carro

Segt att du inte fått lönen som du ska. Vi har haft problem med sena löner då och då också så nu har de ändrat datumet så vi ska alltid få lönen den 27e istället nu :(



Det är med min Nike plus sensor som jag får upp den där grafen! Skitkul! :D

2011-07-25 @ 10:42:24
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0