Trevliga kissar




foto: madeleine ekberg.

Åh upptäckte till min glädje att jag inte har spanat igenom mina bilder från Kolmården i somras. Det var ju en hel del djubilder där tillsammans med Universeum ett tag. Så man blev lite matt faktiskt. Vi var ju på Tiger Touren och fick komma de här randiga små skönheterna väldigt nära. Vi fick stå inne i den här bussen när de blev matade och lite skraj vart man när de 6 (hungriga) tigrarna cirkulerade runt en. Man hade ju tvångstankar med att sticka ut fingrarna genom buren. Tur att man hade kameran att hålla i.
- Dock var det lite mer action på dem än bilderna berättar. De andra blev rätt suddiga och dåliga för man var lite nervös och nära. Ska se om jag hittar någon bra bild på de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0