Året var 1991

Jag gick häromdagen igenom min gamla bilddagbok och hittade några fina bilder från när jag var liten.


Pappa och jag 1991
När jag var liten hyrde vi alltid ett hus på Öland på somrarna. Varje gång vi åkte dit så stannade vi i
glasriket och handlade på oss av det billiga glaset.


Min familj när vi var tillsammans.


jag åkte alltid omkring i den där sulkin, tror mej att jag vägrade gå själv.
(Notera den gamla fantaburken.)


Haha fortfarande idag så kan jag inte sitta på rumpan på en stol, utan sitter nästan alltid
på knä. Kan nog resulterat i en sne rygg?


Min familj. Och jag är så miniminiliten.
Här är vi på Öland.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh underbara bilder :) undra om man vågar sig in på bilddagboken och spana igenom det förflutna.

2011-12-10 @ 19:38:52
URL: http://liteannelie.blogg.se/
Postat av: Carro

Vilka härliga bilder!!!

Jag sitter oftast inte heller normalt på stolar o i soffan. haha. Bara när jag är bortbjuden. Fast jag brukar oftast sätta upp ett ben först och sen komma på mig själv att "såå sitter man ju inte när man är bortbjuden" och snabbt ta ner benet :P

2011-12-11 @ 12:51:26
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0