Vapiano


Igår när pappsen kom var vi på ett utav mina favoritlunch/middags-ställen; vapiano. En fin liten italiensk pärla.


Man kan välja mellan pasta, pizza och sallad. Jag brukar alltid ta pastan eftersom de tillverkar den färskt i resturangen. Kockarna lagar maten framför näsan på en och det är lite småmysigt att kika på när de trixar med sina pannor.


Det finns mycket färska örter som man kan krydda och garnera med. Verkligen ett stort plus eftersom jag älskar basilika.


Fin inredning.


Papps gillar pastan.


Öser på med oljor på det goda brödet.





Åh tavlor i kaos, väldigt snyggt.


Mums det är verkligen supergott och billigt. Rekomenderas varmt :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Har hört att det där vapiano är bra grejer!



Jag är minsann färdig med den förra redan. Den var inte så lång. Den var bara 170sidor lång typ så gick rätt snabbt o läsa ut den. hehe.



nje, det blir ingen bild nu. Har inte hunnit färga håret än. hehe. men kommer förmodligen slänga upp bilder på fre/lör (ska på utflykt) så då får du se hur det blev =)

2011-08-02 @ 23:27:43
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Toni Tonči Tafra

I Love Vapiano ! Cvampic ..

2011-10-01 @ 14:01:27
URL: http://facebook.com/cvampic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0