det älskade vackra djurgården


Efter jobbet slängde jag ihop en liten foccaia deg i min lilla kitchenaid. Det är så smidigt att bara slänga i alla saker och så knådar den själv. Degen blev perfekt, behövde inte ens ha mjölat bakbord. <3


Voila! Färdigbakt. Garneringen består av tomater, basilika, olivolja och flingsalt. Mumma.


Vi packade ner en liten picnicpåse och begav oss till djurgården. 15 min senare gick vi vid vattnet längs strandvägen.



Mycket fina båtar och lite pittoreska byggnader. Så vackert.


En helt underbar grönskande allé följde oss ner till vattnet.


Framme.


Det gick alltså inte att slå upp något vidare picnic-bord eftersom det
inte fanns någon platt och bekväm yta att duka upp på.

Mmm gott med nybakat bröd. lyxigt! Synd att det måste jäsa i hundra år.


Jo jag fick fastna på bild också.


Lite bubbel är ju inte fel att ha. Surt, sa räven.

På vägen hem fick erik posa under träden för det var så vackert ljus som gled igenom.


Någon hade tjusigt hängt upp lite bollabolla i träden.


Kommentarer
Postat av: Carro

Så mysigt! Och gott brödet såg ut!

2011-08-01 @ 17:13:51
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0