Rörstrands.

Fillippa K.

Mon amie.


Swedish grace fd. nationalservisen.

 

Kikade lite i Rörstrands nya katalog jag snodde i arninge för vecka. Vi har som bekant haft tallriksveckor
ett tag nu på jobbet och det är svårt att inte köpa sig något till samligen. Har ännu inte hunnit börja samla på någon servis. Tror det sig skulle bli ganska så svårt att börja eftersom jag tröttnar som snabbt. Har nu proslin från ikea, nature och rörstrand. Lime, vitt, svart och blommit. En salig gräslig bladning. Har spanat sw grace rätt länge, den vita. Så tråkigt. Men nu finns ju även den rosa färgen och den skulle göra sig bra i kombination tillsammans med is. Nån gång när man känner att man har onödigt mkt pengar över kanske.

Fotona är riktitgt snygga, jag älskar ju kompositon.
Fotografier: Rörstrand.se


Kommentarer
Postat av: Carro

Mon amie har jag varit supersugen på läääääänge nu! SÅ SNYGGT! Har eg flera olika serviser som jag med vart sugen på, men som du säger så tröttnar man, så jag är rädd att jag ska göra det när det är såpass speciella mönster, o då är det lite tråkigt att man lagt ut så mycket pengar. De är ju inte direkt gratis de där! :P

2011-04-26 @ 18:39:26
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Rörstrand gör så mycket snyggt!

2011-04-27 @ 08:28:05
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Sv: Nopp det har jag inte.

2011-04-27 @ 13:42:38
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0