Cupcakeskalas och rosa kamera.


Kakan i högra hörnet hade te på dig och den i vänstra hade svartpeppar på sig. :D

Brröl jag kommer snart rulla fram. Har ätit alldeles för mkt godis och kakor de senaste tre dagarna. Två påskägg, en massa cupcakes, sockerkaka, tiramisu, fruktpajer och chokladtårta. Uuuh. Varför äter man så mkt sötsaker med folk? Tur att jag inte dricker kaffe iaf.
Ang. bilderna; vi bestämmde oss för att göra ett besök på cupcake sthlm. När vi var där sist vart det så mkt folk. Vi provade några minisar och fick varsin på köpet. Smart drag av dem. De var lite speciella, de hade både svartpeppar och te på sina toppingar. Dessutom hade de tre kitchenaids. En creme, en mint(som jag har) och en rooosa (tranbären). fuskis. Men mina kakor är sååå mkt godare. :) whiihi.
Och till detta köpte ellienoten en rosa kamera till parisresan.


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka spännande!

Ser goda ut!

Vi ska bli bjudna på tårta på jobbet idag :S

2011-04-21 @ 08:49:55
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0