Länge leve dialekten

Gokväll! Har stirrat på våra glas hela dagen. Har märkt upp alla glas vi har med namn å centiliter. Jag gillar ordning och reda. Åhh nu är jag ledig i en hel vecka. Det ska blir så skönt att ta igen massa hemmapyssel, kompisar och erikkramar.

- imorrn fyller söt 26år.
- imorrn  ska jag å kicki gå på tekniska och leka barn.
- imorrn kommer svärisarna förbi.
- på torsdag åker jag till kinna.
- då ska jag hälsa på mormor & morfor.
- ska klippa mej på fredag!! mammis fixade en klipptid.
- på fredag hoppas jag att vi kanske hinner med en vända till ULLARED!
- på lördag jag träffa mina bröder och kolla på galenskaparna.


OCH DET BÄSTA AV ALLT ÄR ATT JAG FÅR LYSSNA PÅ VÄHSCHÖTSKA/HALLÄNDSKA HELA HELGEN, och jag kommer att dö av skratt.
kameran ska mä!



- Kinna aka Tygriket, från sin bästa sida!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh jag vill träffa dig, vill också åka till ullared!

2010-09-22 @ 17:45:33
URL: http://anneliejohansson.wordpress.com
Postat av: Ida

Hur länge stannar du? Hinner vi ses?

2010-09-22 @ 19:19:29
URL: http://idahalmstad.blogg.se/
Postat av: Anonym

testing testing

2010-09-22 @ 19:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0