LANVIN

-Åh jag orkar inte gå upp i ottan imorgon och hänga på låset för att försöka få tag på en kalasrosa
Lanvin-klänning.
Kan tänka mig att hela täby redan är där, känner med för gammal för att slåss över lite tyg. Kanske att det finns kvar några rester när jag kommer en timme senare.
- Julen närmar sig verkligen med stormsteg och redan i helgen är det ju första advent. På onsdagförmiddag har jag planerat en visit för att köpa elljusstakar och stjärnor. Första gången man bor i lägenhet det är nödvändigt att pynta, det ska ju bli gran också. Åhléns har fasligt galna pinaler att hänga i granen. Goosh!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tänkte faktiskt inte pynta alls innan, men jag har börjat ångra mig! :D

2010-11-22 @ 22:41:52
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Madeleine

åhh ja det måste du. det finns så mkt fint att köpa!!

2010-11-22 @ 23:13:17
URL: http://madeleinesofieekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0