Castlevania igen



De senaste dagarna har jag nynnat på lite lite av låtarna. Har till och med drömt om
spelen, fast jag spelat ungefär 5min någonsin. Det finns en hel del filmer från föreställningen och en massa schysst feedback. Ska ta och samla ihop lite feedback och göra en lite utvärdering av konserten. Alltid lika kul. Det känns som en stor tomhet över att detta projektet har tagit slut. Även om det är E som har hållit på med det, så har det varit en STOOOR del av mitt liv. Så kul att han och David lyckades göra detta som ingen tidigare gjort. Helt fantastikt.


Kommentarer
Postat av: carro

Vad är det för projekt han hållt på med, som ingen tidigare gjort? Låter grymt.

2010-02-28 @ 20:33:36
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0