störningsjou.....

Har ungefär sovit 3o minuter inatt. Jag har nog aldrig tänkt så mkt på störningsjouren som jag gjorde inatt. Ändå var jag för lat för att klä på mig och lunka upp två våningar och hota med att ringa dem. Festen har pågått hela natten. Har ju sovit förut när de har haft fest överallt. Men inatt är dt en människa (eller flera) som har bankat hela natten. Konstant i 5 timmar har någon legat å bankat för att få buckt på festandet. men icke. Jag kollade på 27 dresses och jag tror jag funderade på störningsjouren resten av natten. Madde är lat. Nu mot Kinna.

Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Åh, tack så hemskt mkt,

vad glad jag blir!

2009-09-06 @ 18:11:30
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0