365 projektet vecka 1

Genom brist av usbminne som gör att jag ej kan lägga upp nyatagna bilder. Tänkte jag sumera de gamla fotona i projektet. För nytillkomna tittare så är det ett nytt tema varje dag och en ny bild. Är inne på den tredje veckan. Här kommer bilder från första veckan.


1av365 - Hemma där hjärtat bor.


2av365 - Ny.


3av365 - Gata.


4av365 - Stol.
(här kändes det verkligen som fantasin sprudlade)


5av365 - Överflöd.


6av365 - En vän.


7av365 - Ben.

Jag är nöjd med första veckans bilder. I början av vecka två hade jag en liten formsvacka och noll kreativitet. Men efter grubblande på natten av en misstänk influensasjuk erik så blev det lite lite idéer. (Ska påpeka att jag låg å vaktade erik halva natten för jag var orolig)


Kommentarer
Postat av: Jos

Heej! Jag tycker du verkar ha bra fantasi än så länge ;) Gillar dina pix.



Joo, ja ska väl lägga upp lite före och efterbilder på lägenheten snart, men fick för mig att jag skulle vänta tills det blev mer klart.. vi får se om jag har tålamod att vänta tills dess:P Deadline är min födelsedag 26 okt, då ska det va fint å klart tänkte ja, hehe.. Det händer lite varje dag, mkt pillerill å gö som man inte tänker på :O



ååh, ja vill också lägga upp en "riktig" fotosida. Jag är så dålig på allt runt omkring hemsidor bara, fixa hotell å tagga å sånt, är du haj på det eller?:P Layouten lite enklare isf, hehe. Fik reda på av en kompis att det var nåt speciellt grid-system man skulle använda som underlag för att det skulle bli snyggt (ja kan leta upp det å skicka om du vil..), mer än så vet ja inte, e la bara att gå lös med fantasin antar jag! :)



OK, har du fått tag i nåt jobb än? :o Hoppas hoppas det löser sig snart. Men faktiskt... man ska inte gö nåt man inte vill.



Puss (Om möjligt ännu längre meddelande :P)

2009-09-09 @ 20:49:18
URL: http://josshanna.blogg.se/
Postat av: madde

Söte

2009-09-11 @ 09:51:34
URL: http://madeleinesofieekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0