Segolajnen



stackars er som är här inne och läser och antagligen jagar något liv från mig. :) Det är jag iofs glad för. Jag befinner mig mest på östermalms bibliotek. Håller på att plugga för att kunna få upp mina medelmåttiga betyg, eller ja regält usla om man nu jämför vad jag ska ha för att kunna bli det jag vill bli. Det kommer att ta grymt lång tid, och jag vet inte om jag hinner komma fram till mitt mål innan jag ändrar mig igen. Det är hopplöst. Typ!

kan väl aldig vara fel att lära sig något nytt?

Kommentarer
Postat av: ellie

Ne, precis, du får tänka så: att det aldrig är fel att lära sig nåt nytt. Även om du sen väljer en helt annan utbildning eller nåt så har du ändå lärt dig massor som du säkert kommer ha nytta av ändå i livet. Kunskap är makt! ;)

2009-11-09 @ 19:03:56
URL: http://elllllie.blogspot.com/
Postat av: Madeleine

HAHA där sa du något. Kunskap är makt :D

2009-11-09 @ 19:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0