Love love love


Idag om en månad har jag och erik varit tillsammans i 3 år. 3 år!!!, tiden går verkligen fort.
Vi har inte planerat något ännu för att fira. Vi kanske går och köper oss ett hänglås, ristar in våra namn
som en kärleksförklaring och låser fast låset på djurgårdsbron och kastar nyckeln i vattnet. (Den moderna förlovningen i sthlm.) HAHA Vi får se. Tycker iaf att det är en gullig sak.

Har varit i dagarna två på leverantörträffar med cerverorna. Riktigt kul. Betyder att jag druckit tillräckligt
med vin för resten av året. Kan inte förstå hur mkt man kan skratta med dessa människor, härlig och underbar kompott. Jag vill vara kvar. Skitdukas fel, som konkade :( Piss lågkonka!
Lärde mig verkligen mycket så nu kommer jag att sälja knivar på löpande band, det lovar jag. Fick ju en valfri kniv också, otroligt generöst.

Nu ska jag ta en sväng till Nacka forum.


Bilder nationaldagen 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0