Photoshop alster á la 2006

En gång hade jag intresset för att klippa in ansikten i andra prylar. Här ser man mitt ansikte inklppt i ett ägg. Rikigt bra gjort för att vara så långt tillbaka i tiden. Jag hade rysligt bra ideér då. Men nu har jag skillsen istället.

 

Herregud vad jag höll på med denna bilden länge. Den är inte speciellt proponerlig. Men den är riktigt frän. Kom ihåg att Pioneer gjorde exakt denna bilden med öga i handen till deras nya teve för cirka ett år se. Hum, kom dessutom ihåg att vi hade studiebesök hos dem då. Där jag bland annat berättade att jag hade gjort en liknande bild innan. De var väldigt imponerade iaf.


Kommentarer
Postat av: jonnah

Helt galet snyggt gjort Madde. Du var en konstnär redan då.

2009-08-30 @ 14:45:26
Postat av: madde

spanx :D Du med

2009-08-31 @ 13:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0