Sommarens bilder 2009

Jag köpte mig en canon 50mm f1/8.

Sandras Möhippa

Kajsas student i Kinna

 

Erik & ja var vi Öresjön.

 

 

 

Söt och jag var i denmark en sväng, i Skagen.

 

Uppe i ett torn i Skagen.

Tog min första HDR bild.

 

Var på mitt första Bröllop, nämligen Sandra & Ericks i Göteborg.

 

 

Plåtade bara med 50.



Fotade personer för första gången. Ellie fick vara först ut.

 

Söt, tur att hon gör sig bra på bild. Då var det enkelt.

Jag var på Skansen för första gången.

 

 



Denna bilden är den som jag tycker blev sommarens allra bästa.

Älskling fick vara ett jagat motvi för att jag skulle få öva med 50.

Vi åkte till eriks bror och kollade på finalen av eurovision.

Melinas rum.

Final Fantasy konserten som drog fullt hus på Nybrokajen.

 

Jag skaffade mig en cykel.

Avslutade med att fota Sofi. Efter det tar 365 projektet vid.
Det blev inte mycket gjort den här sommaren ändå. Jag jobbade 9-1/2 veckor av 10 under sommaren.
Erik har haft fullt upp med att annordna FF-turnén. Och nu är vi indragna på Stockholms Universitet. Semesterresa nu kanske? Paris står högst upp på min lista över misstänkta!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0